Маріупольський навчально-виховний комплекс
"колегіум-школа" № 28
Вівторок, 17.09.2019, 13:16 Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Свою Україну любіть. Любіть її... Во врем'я люте.В останню тяжкую минуту. За неї Господа моліть! Т.Шевченко.
Меню сайта

Категории раздела
Мої файли [8]

Мини-чат

Погода

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Вход на сайт

Головна » Файли » Мої файли

Наказ МОН
27.10.2015, 21:37

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
 21.08. 2013                                                                         №  1222
Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних
досягнень учнів із базових дисциплін
у системі загальної середньої освіти
З метою організованого переходу на нові Державні стандарти та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти з предметів інваріантної складової навчального плану, що додаються.

2. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням (департаментам) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести цей наказ до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Заступник міністра                                                    Б.М. Жебровський

Додаток 1 до наказу МОН України 
 від 21.08.2013 №1222
Вступ
Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів розроблені відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 р. № 426 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» і набувають чинності поетапно:
 у 1 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2012/13 навчального року;
 у 2 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2013/14 навчального року;
 у 3 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/15 навчального року;
 у 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/16 навчального року.
Змістом вимог до оцінювання є виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень учнів, які структуровані у навчальних програмах, за предметами.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вербально:
 у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової;
При оцінюванні знань, вмінь, навичок і ставлень учнів 2 класу за рішенням педагогічної ради замість балів використовуються усні та письмові словесні (вербальні) оцінки.
 у 24 класах з предметів інваріантної складової: «Сходинки до інформатики», «Музичне мистецтво», «Образотворче мистецтво», інтегрованого курсу «Мистецтво», «Основи здоров’я», «Фізична культура»;
 у 14 класах з усіх предметів варіативної складової.
Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється за 12бальною шкалою:
у ІІ семестрі 2 класу та в 34 класах з предметів інваріантної складової освітніх галузей: «Мови і літератури (мовний і  літературний компоненти)», «Математика», «Природознавство», «Суспільствознавство» та предмета «Трудове навчання».

Українська мова і мови національних меншин  (мови навчання) 

 Вимоги до оцінювання досвіду мовленнєвої діяльності

Уміння вести діалог оцінюється за такими вимогами:
 

Рівень навчальних досягнень учня (учениці) 

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

Категорія: Мої файли | Додав: Адміністратор
Переглядів: 238 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Поиск

Допоміжні сайти
Національна дитяча лінія Національна дитяча лінія Євроінтеграційний портал

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Маріупольський навчально-виховний комплекс "колегіум-школа" № 28 © 2019uCoz