Маріупольський навчально-виховний комплекс
"колегіум-школа" № 28
Неділя, 25.08.2019, 16:38 Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Свою Україну любіть. Любіть її... Во врем'я люте.В останню тяжкую минуту. За неї Господа моліть! Т.Шевченко.
Меню сайта

Мини-чат

Погода

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Вход на сайт

Учителі методичного об’єднання природничо-математичнихдисциплін

П.І.Б вчителя

Категорія

Педагогічне звання

Методична проблема, над якою працює

Труфанова Лідія Михайлівна

Вища

Учитель-методист

Використання технології системного управління якістю освіти на основі процесного підходу в математичній освіті учнів НВК

Гордєєва Любов Василівна

Вища

Учитель-методист

Удосконалення самоосвітньої компетентності учнів на уроках математики як один із шляхів підвищення якості освіти

Ногіна Тетяна Олександрівна

І категорія

---

Тестування як вид контролю. Комп’ютерні тести та використання тестових оболонок

Качалова Рита Геннадіївна

Вища

Учитель-методист

 

Лашина Тетяна Павлівна

Вища

 

Підвищення якості знань учнів  на уроках біології з використанням інноваційних технологій та урахуванням індивідуальних психолого-фізіологічних  особливостей учнів

Родіонова Галина Сергіївна

Вища

Учитель-методист

 

Проблема методичного обєднання

Підвищення рівня якості знань учнів і створення мотивації успіху через формування акмеологічного середовища в умовах реалізації ідей нових стандартів освіти

 

Завдання методичного обєднання

  • вдосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичного об’єднання з метою надання якісної  базової і повної загальної середньої освіти;
  • здійснення інформаційно-нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів;
  • вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів;
  • забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання школярів;
  • забезпечення сприятливих умов для досягнення учнями рівня освіченості відповідного ступеня навчання, для розвитку потенційних можливостей учнів з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів.

Засідання методичного об’єднання вчителів

природничо-математичних дисциплін

2017 – 2018 навчальний рік

Тематика

засідань

Питання для

розгляду

Термін проведення

Відповідальні

 

1.  Основні напрямки методичної робо­ти; обговорення планів роботи МО на 2017/ 2018 н. р.

 

 

 

 

* Розгляд  інструктивно - методичних рекомендацій  щодо викладання предметів у 2017 – 2018 н. р.

 

* Обговорення Концепції Нової української школи.

 

 * Дотримання єдиного орфографічного режиму

 

*Узгодження

 календарно-тематичного планування вчителів МО

 

* Планування  роботи вчителів МО  над методичною  проблемою НВК.

 

*Корекція банку обдарованих дітей  школи

 

*Складання   особистого творчого плану самоосвіти вчителя на навчальний рік

 

*Особливості атестаційного процесу у 2017-2018н.р.

30.08.

2017

Гордєєва Л.В.

 

 

 

 

Качалова Р.Г.

 

 

Труфанова Л.М.

 

 

Гордєєва Л.В.

Члени МО

 

 

Гордєєва Л.В.

 

 

 

Члени МО

 

 

 

Члени МО

 

 

Качалова Р.Г.

2. Підготовка учнів  до участі у І-ІІ етапах Всеукраїнських предметних олімпіад

*Узгодження матеріалів до І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад

 

*Підготовка учнів до участі в І –ІІ етапах Всеукраїнських  предметних олімпіад, конкурсів

03.10.

2017

Гордєєва Л.В.

 

 

 

Гордєєва Л.В.

3Використання сучасних методів навчання на уроках предметів природничо-математичного циклу

 

 

 

 

* Розвиток пізнавального інтересу у вивченні фізики за допомогою інформаційних технологій

*Педагогічний супровід розвитку інтелектуальних і творчих здібностей  учнів при вивченні навчальних дисциплін

* ІКТ в роботі вчителя хімії

 

 

* Формування ключових компетентностей на уроках математики

31 .10.

2017

Качалова Р.Г.

 

 

 

Лашина Т.П.

 

 

 

 

Збандуто Л.Є.

 

 

Варовей О.Є.

4.  Підсумки науково – теоретичної та методичної роботи вчителів МО в

  І семестрі.

 

 

 * Звіт керівника  МО про роботу вчителів у  I семестрі

 

* Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за І семестр

 

*Співбесіда  з вчителями

 „ Робота з обдарованими учнями класу ”

 

* Аналіз результатів участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад, конкурсів

 

*Стан вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителів МО

25 .12

2017 р.

Гордєєва Л.В.

 

 

Труфанова Л.М..

Члени МО

 

 

 

 

Члени МО

 

 

Гордєєва Л.В.

 

 

 

Качалова Р.Г.

 

 5. Результативність упровадження технології акмеологічного супроводу педагогічного процесу.

 Стан поурочного планування вчителів МО

* Моніторинг впровадження акмеологічних  технологій в практику

*Підсумки  роботи  з обдарованою та здібною дитиною  як один з аспектів самоосвіти вчителя.

* Стан поурочного планування вчителів МО

20 .03.

2018

 

 

 

 

 

 

 

 

Труфанова Л.М..

 

 

 

Родіонова Г.С.

 

 

 

Гордєєва Л.В.

6. «Самоосвітня діяльність педагогів у системі підвищення кваліфікації»

Аналіз роботи МО у 2017-2018 н.р.

 

 

*Підсумки моніторингу зайнятості вчителів школи в методичній роботі школи і міста

*Роль самоосвіти у підвищенні професійної компетентності педагога.

* Самоаналіз роботи вчителів МО за навчальний рік.

 

* Пропозиції щодо самоосвіти кожного вчителя.

  15 .05

2018

Гордєєва Л.В..

 

 

 

Ногіна Т.О.

 

 

 

 

Всі члени МО

 

Поиск

Календарь
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архив записей

Допоміжні сайти
Національна дитяча лінія Національна дитяча лінія Євроінтеграційний портал

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Маріупольський навчально-виховний комплекс "колегіум-школа" № 28 © 2019uCoz