Маріупольський навчально-виховний комплекс
"колегіум-школа" № 28
Неділя, 25.08.2019, 16:13 Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS
Свою Україну любіть. Любіть її... Во врем'я люте.В останню тяжкую минуту. За неї Господа моліть! Т.Шевченко.
Меню сайта

Мини-чат

Погода

Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Вход на сайт

Незабутній тиждень учнів НВК №28 у Нововолинську

Відео 

 

       Більше року триває дружба між педагогічними й учнівськими колективами шкіл-колегіумів міст Нововолинська та Маріуполя. Партнерські контакти започаткували за допомогою Інтернет-зв'язку з метою реалізації освітньо-виховного проекту міжрегіональної взаємодії освітніх закладів нового типу (колегіумів) "У майбутнє разом". Адміністрація Маріупольського навчально-виховного комплекс "колегіум-школа" №28 разом з учнівським активом запропонували Нововолинському навчально-виховному комплексу "Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1-колегіум" співпрацю, яка швидко переросла у дружбу та щире спілкування.

       І ось 16 жовтня 2017 року

       "Сподіваюся, що спілкування однолітків Маріуполя та Нововолинська сприятиме їх зближенню", - зазначив директор нововолинського НВК №1 Сергій Мороз. 

       "Мета проекту - налагодження співпраці навчальних закладів нового типу - колегіумів, а також обмін освітніми навичками, культурними цінностями, позитивними емоціями та спільне проведення дозвілля. Наше завдання - налаштовувати дітей на спільне майбутнє задля щасливого майбутнього країни," - розповіла заступник директора НВК "колегіум-школа" №28 міста Маріуполя Ольга Пройдакова.

      

       Вразила школярів і теплота стосунків у родинах, де вони проживають. Кажуть, що діти зі своїми батьками – відкриті, дружньо й весело проводять час, допомагають всіляко один одному. Це, за їхніми словами, приклад для наслідування і те, що вони повезуть у свої сім’ї.

Інна Костянець.

       За програмою поїздки відбулися спільні уроки, тренінги з лідерства, спортивні змагання, зустріч з волонтерами Корпусу Миру США, майстер-класи, цікаві ознайомлювальні екскурсії визначними околицями та підприємствами Нововолинська, сусіднього Володимир-Волинського, Луцька та Львова.

       Тепер маріупольська дітвора готується до зустрічі школярів з Нововолинська.

Освітньо-виховний проект міжрегіональної взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів - колегіумів

«У майбутнє разом» (або «Міст дружби»)

     Одним із провідних завдань освіти визначено полікультурне виховання громадянина України, формування гармонійної, повноцінної, духовної, національно свідомої особистості, здатної до етично відповідальної участі у житті суспільства, її розумових і фізичних здібностей, забезпечення на цій основі сталого розвитку суспільства і держави.

     Метою освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація людини як особистості та найвищої цінності суспільства, яка усвідомлює себе громадянином України, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, людини, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності. Це зазначено у таких документах, як Закон України «Про освіту» (1991), Закон України «Про загальну середню освту» (1999), Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту «Щодо виховання сучасного громадянина в полікультурному середовищі засобами позакласної роботи» (2012), Закон України «Про освіту» (2016), Концепція Нової української школи (2016).

      Згідно з Концепцією нової української школи виховання є одним з ключових компонентів формули нової школи, наскрізним процесом, що формує цінності. У Концепції визначено, що виховний процес – це невід’ємна складова усього освітнього процесу і орієнтується на загальнолюдські цінності, зокрема морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей), соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність). Нова школа має плекати українську ідентичність.

Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі, основоположні, що відповідають як нагальним вимогам і викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь, які розглядатимуть державу як запоруку власного особистісного розвитку, що спирається на ідеї гуманізму, соціального добробуту, демократії, свободи, толерантності, виваженості, відповідальності, здорового способу життя, готовності до змін. Потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. В основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідею розвитку української державності як консолідуючого чинника розвитку українського суспільства та української політичної нації.

     Особистість – це значною мірою результат виховання. Сучасна школа має справу з людиною, обдарованою від природи інтелектуальними, морально-вольовими та фізичними можливостями. Педагогічний колектив школи турбує незнання учнями самих себе, принципів та способів роботи над собою. Тому в основу виховної системи школи покладено концепцію самовизначення особистості.

       В умовах демократизації школи найголовніше дати змогу учням розкрити себе, осмислити проблеми свого «Я». Тому важливою функцією виховання є розвиток у школярів здатності до самовизначення, вміння самостійно виробляти переконання, принципи своєї діяльності й поведінки.

Розв’язання цієї проблеми вимагає чіткої тактики виховання. Учитель повинен допомогти учню усвідомити світоглядну проблему, сутність події, фактів і зробити висновки та висловити своє власне ставлення до них.

Основою, на якій ґрунтується і розкривається зміст виховної системи, є культура в різних її виявах: культура творчої діяльності, культура знань, культура почуттів і спілкування, культура самовизначення. Акцент на таких аспектах допомагає педагогічному колективу забезпечувати учням гармонію з собою та іншими людьми.

Виховна робота навчально-виховного комплексу «колегіум-школа» №28 здійснюється відповідно Закону України «Про освіту», який наголошує, що основною метою освіти є формування всебічно розвиненої людини як вищої цінності суспільства.

Зміст виховної роботи орієнтує на практичне досягнення стратегічної мети виховання особистості – сформувати свідомого громадянина, патріота, професіонала, тобто людину з певними рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою, спрямованими на саморозвиток демократичного громадянського суспільства в Україні.

Кінцевою метою виховання особистості є її підготовка до виконання комплексу ролей, необхідних для повноцінного й змістовного життя. Вони мають втілювати у собі всю багатогранність функцій людини. Це ролі громадянина, трудівника, громадського діяча, сім’янина й товариша.

На малюнку представлено модель випускника навчально-виховного комплексу «колегіум-школа», у якому виховна робота відбувається за системою «Я – Ми – Родина – Україна – Європа».

 

 

 

 

 

Поиск

Календарь
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Архив записей

Допоміжні сайти
Національна дитяча лінія Національна дитяча лінія Євроінтеграційний портал

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Маріупольський навчально-виховний комплекс "колегіум-школа" № 28 © 2019uCoz